Cara Mudah Lajukan PC / Laptop Anda

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ dan Selamat Sejahtera

Harini aku nak share sikit ilmu, cewah, ilmu. Cara senang nak lajukan pc / lektop hangpa, ayah, mak, jiran, kawan dan anak hangpa. Aku dah try, memang berkesan. Tiada kompromi.
Dulu-dulu ni, lektop aku ni, ya Allah ya Rabbi, punya lah slow kalah siput krohh krohh tu. Ni aku share cara paling senang lah yo tetapi dijamin berkesan.
PERTAMA : Silakan buka 'notepad' anda itu ye.

KEDUA : Copy ni "mystring=(80000000)" dan paste-kan di notepad tu.


KETIGA : Tekan ctrl+s (save), save di DESKTOP tau. Tukarkan dalam format "All types" dan namakan "RAM.vbe" nama apa pun takpa, yang pasti belakang tu ada .vbe


KEEMPAT : Pastu tengok kat desktop hangpa, ada tak icon macam kat bawah ni. Kalau ada double-click, tak keluar apa-apa pun. Tapi keajaiban berlaku.


Entri ni bukan tipu tau. Seriously, aku dah try. Kalau ada apa-apa tanya, tak kena duit pun.

Ok. bye. Assalamuaalaikum wbt.
sumber

Dah baca kan? Komen sikit ;)

2 Gomel:

Live to Life said...

Nice info . Ade tambahan sikit

Mystring=(80000000) for 128 MB RAM

160000000 for 256 MB RAM

320000000 for 512 MB RAM

655000000 for 1 GB RAM

1000000000 for 2 GB RAM

:)

Pakoi said...

@Live to Life
what will happen? pertambahan ram ke? pencerahan please..