CPUV Pertama Dari Nuffnang!!!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ dan Selamat Sejahtera

Tadi petang lepas Asar sesaja lah gatal pergi bersemuka dengan En. Nuffnang. Dah lama gila tak jumpa dia, merajuk lah katakan. Wekk. Tiba-tiba terpandanglah bahagian CPUV tu. Eh, ada isi lah. Wahh, alhamdulillah, En. Nuffnang buat surprise. Seronok laa. Ehh, jangan memperlekehkan aku, ye laa, tau laa yang hangpa punya dah berpuluh-puluh, mungkin ada yang beratus-ratus. First time nih FIRST TIME. Hahaa.
Tekan bagi besar sikit. Hahaa. Tengokk, masih On Going. Huwhuw, terima kasih laa En. Nuffnang dan 'The Mortal Instrument' sebab bagi aku merasa dapat CPUV/BE nih. Kalau ternampak iklan pasal tu, jangan malu, jangan segan tekan iklan tu yer. 

Raya pun masih 'On Going'. Selamat Hari Raya !!!

Do leave a comment. :)

Dah baca kan? Komen sikit ;)

4 Gomel:

ikhwan yusuff said...

Wow untungnya..saya still x boleh lgi CPUV ni..btw tahniah ye n follow sini...:)

Nanie said...

Ikhwan, nanti tu ada lah rezeki. hehe, terima kasihh. :)

Rien Rose said...

tahniah2.. hihi

Invisible Me said...

Alamdulillah. Tahniah.
Nuffnang nak suruh rajin berblog lagi tu :)