Ice Watch Giveaway by Mibz and Alya Jane

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ dan Selamat Sejahtera
 
Atoto , best gilos hadiahnyaaaa . Jom ar joinnn , Rugi wehh , meh sini mehh join klik banner . 
Aku dah ikut semua syarat simple yg telah ditetapkan iaitu , jeng jeng jeng :
1. Aku dah follow blog Mibz dan Alya serta Amer Corner !
2. Aku dah like fanpage Mibz dan Alya serta Amer Corner jugak !
3. Aku tengah buat entry ni :D
4. Dah tampal dah banner tu . tengok lah kat atas . siap tekan2 keluaq blog Amer Corner, DAEBAK !
5. Tag kawan ? hurm, tengok kat bawah.
6. Nanti aku tinggalkan link entry ni lepas entry ni siap, tak siap lagi ni.
7. Dah klik , sungguh baik hati kan aku ? ==' (masuk bakul angkat sendiri)
 
Syarat-syarat utk facebookers pun aku dah laksanakan dengan jayanya ! aeceh . hahaha, Nak bukti ? Alarh bukti pulak . Ambik lah , meh sini tengok . 

Dah percaya dah ? Hahaha, 

TAGGED !
Ain , Fina dan Sis Mila serta semua yg baca !!!

Okay , sekarang ni aku dah hampir siap buat syarat simple yg ke-tiga , rujuk balik. Dan aku nak buat syarat simple yg ke-enam :) 

GOODBYE !!! 

Dah baca kan? Komen sikit ;)

0 Gomel: