Aku Dah Jadi Ex Dia

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ dan Selamat Sejahtera


Aku dah jadi Ex dia tapi aku tak macam perempuan dalam gambar tu. Gambar tu AUTA ! Perempuan dalam gambar tu sedih tapi aku gembira. Gembira yang amat sangat. Gembira sebab aku rasa BEBAS BEBAS BEBAS !!! Bebas daripada kongkongan dia. Kongkongan dia yang sentiasa memaksa aku untuk hidup dalam tekanan. STRESS STRESS STRESS. Stress tahu ? Aku tahu hangpa pun boleh rasa apa yang aku rasa sebab hangpa pun pernah rasa, bukan ? 
Ya, hangpa jangan menipu aku yang hangpa tak pernah rasa perasaan stress tu tapi bila hangpa dah putus dengan dia mesti hangpa rasa bebas macam aku rasa sekarang. Dan sekarang ni aku nak menjerit :

AKU DAH BEBAS DARIPADA PMR !!!
AKU DAH BEBAS DARIPADA PMR !!!
AKU DAH BEBAS DARIPADA PMR !!!
AKU DAH BEBAS DARIPADA PMR !!!
AKU DAH BEBAS DARIPADA PMR !!!

HAHAHA ! Aku lega aku lega aku lega. Ohh nikmatnya. Kalau tidak aku rasa terkongkong sangat-sangat. Tapi bila aku naik form 5 aku akan rasa lebih terkongkong. Arghh itu lagi 2 tahun. Dan dalam 2 tahun tu aku akan cuba biasakan diri dengan hidup yang terkongkong dengan bakal 'boyfriend' aku. Dan mungkin aku akan jadi doktor pada suatu hari nanti. InsyaAllah. Macam Fatin Liyana yang merupakan blogger + bakal doktor . Aminn (Doa-doalah kat aku ye)

TAMAT / THE END 
------------------------------------------------------------------------------
Habis dah cerpen kat atas tu. Macam mana dengan bekas-bekas BF/GF PMR ? Nani rasa bebas sangat-sangat. Kalau tidak full-time kena menghadap buku. Full-time lah sangat. Takkan time tidur pun menghadap buku ? Ceh. Okaylah lega lepaskan segala perasaan ni kat hangpa semua . See You Again ! =)

Dah baca kan? Komen sikit ;)

4 Gomel:

Kak iman said...

hahaha...gempak je

ZULHILMI TEMPOYAK said...

rsnya lepas ni ada spm pulak..hahaha...

asyik jmpk yg br je ye.. :P

Nanie said...

@Ismi Iman gempak ke ? hahaha

Nanie said...

@zulhilmi tempoyak ada lah kot agaknya, haha