Cuti Sekolah Yang Amat Membosankan. Phuii

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ dan Selamat Sejahtera

Okay, Aku minta maaf, lama tak update, aku sibuk, tapi taklah sibuk sangat takdak idea sebenarnya. Aku kerja. Kerja jahit manik baju pengantin. Harap alasan itu kukuh. Habis upacara meminta maaf dan menerima maaf. Tutup intro.
..........
Cuti sekolah ni mmg satu apa tak tau nak buat. Memang sebelum cuti plan dgn kawan-kawan pegi situ pegi sini tapi bila dah buat segala-gala ektibiti tu. Blank terus otak ni. Hari tu pegi Bukit Merah kalau tak baca lagi baca sini , ehhh , sepp , tampaq tangan tu baru tau jangan halakan mouse/cursor hangpa kat link tu ehh, baca entry ni dulu. 

Cuti sekolah ni cuti yang paling amat terbosan sekali. Kakak aku dia duk SPM bila nak habis entahlah, tak silap aku bulan Disember, apa jenih adik lah aku ni. Tapi, aku memang pelik kenapa SPM perlu ambil masa yang terrramat banyak sekali. Kakak-kakak dan abang-abang boleh tolong explain ?

Cuti sekolah ni kan, aku pun try lah menjinakkan diri dalam bidang pen-doodle-an, so, gambar di atas itulah doodle freehair pertama. Terima kasih kepada kawan-kawan, kakak-kakak doodler dalam group Dodol Dudel Doodles yang tak henti-henti men-support Nani. InsyaAllah, aku akan terus menerus dalam bidang pen-doodle-an ni. Wakaka, kalau rajin. peace yaww. Kbai. Aku nak bagi makan kat kucing aku, Puth. Okay hangpa boleh tekan link Trip Bukit Merah kat atas tu. さようなら
Assalamua'alaikum.
Take Note : 15hb November 2012, GA yang aku buat tu start so, siap siaga lah. hadiah meletop jugak.

Dah baca kan? Komen sikit ;)

0 Gomel: