Ohh Facebook Please Jangan Annoying !

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ dan Selamat Sejahtera
Sebelum tu entry ini bukan utk Facebook / Mark Zuckerberg tetapi utk pengguna Facebook termasuklah aku
FACEBOKK FAVEBOIK FACEBIIK, Ya typo di situ sebab tulis sambil tengok TiVi / TV / Televisyen sambil berfacebook , sebenarnya dah lama pendam perasaan nak termuntah, termenangis dan terberak lepas baca status kat Facebook, ahhh status facebook lagi ? LAGI ? Baca kat sini : Ohh Facebook ! 
Sebelum aku nak meyampaikan ceramah perasaan tak puas hati kurang senang kat sini aku nak bagitau satu kata-kata hikmat (hikmat sangat *tangan di bahu mata ke atas*) baca kat bawah :
MAAF SEANDAINYA ADA YANG TERASA !
MAAF SEANDAINYA ADA YANG TERASA !
MAAF SEANDAINYA ADA YANG TERASA !
MAAF SEANDAINYA ADA YANG TERASA !
MAAF SEANDAINYA ADA YANG TERASA !

Begini ceritanya (tengok kat ataaaaass) hoii sudahlah tengok tu kalau tengok lama sangat tak terbaca lah entri aku ni . Tahu tak berapi tau kalau hangpa tak baca entri aku ni macam bola-bola api yang sedulunya kecil telah menjadi besar begitulah jua cintaku padamu yg sedulunyaa.... ahh sudah aku tau ada yang terikut, HAHAHA !
Begini ceritanya, tiap-tiap kali aku login Facebook mesti ada status-status macam kat bawah ni, sebelum tu aku nak explain memang lah Facebook tu tempat kita nak update macam-macam. Dan selalunya status macam ni di-update oleh Abang-abang dan Kakak-kakak serta Adik-adik HOT lah kan. Contoh status tu berbunyi macam ni , eceh berbunyi tuh
-I'm Single Now !
-Baru lepas break ng GF/BF sesape yg nak masuk line tu IM lah numb.
-Hey gf/bf diluar sana IM lah numb so boleh jugak kita kenal dgn lebih rapat
-Fake Relay Please !

Status tu lebih kurang macam tu lah. Tapi nasihat aku, Facebook mmg tempat untuk mengeratkan silaturrahim tapi berpada-pada lah. Dan lagi satu melalui status ni kita mcm boleh buat andaian yg peng-update status tu macam TAK BOLEH HIDUP KALAU TAK DAPAT PASANGAN ataupun lebih tepat sekali macam (lupa perkataan yg men-describe org mcm ni) Ah , okay Maaf seandainya bahasa yg dilemparkan di dalam entri ni membuatkan anda kurang senang, sekali lagi Aku / Nani / Hanani / Noni / Nonot ingin menyusun seploh jari memohon hadiah maaf seandainya ada yg terasa, tersinggung dan sewaktu dengannya.





MAAF PENGGUNAAN
KATA 'AKU' DLM
ENTRY KALI
INI =)

Dah baca kan? Komen sikit ;)

0 Gomel: