Gadis Misteri 3 Tahun

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ dan Selamat Sejahtera

Mau join? Klik banner comel tu
Wei, jom lah join. Join je lah, boleh jugak hangpa asah bakat melukis hangpa yang dah lama terpendam di lubuk hati hangpa yang paling dalam tu. Tetapi, bukan melukis ikut sedap citarasa hangpa saja, kena ikut syaratnya jugak, rambutnya mesti pendek warna hitam yakni rambut Melayu asli, bajunya wajib kuning sebab Gadis Misteri in pencinta warna kuning. Aku tau dalam otak hangpa mesti tengah fikir kuning tu Bersih 2.0. Huish, marah kang kak Amna. Muehehe. Dan akhirnya sekali mini skirt tu mesti warna merah. Apa-apapun jomlah join, jangan lupa follow blog kak Amna, entri-entri kak Amna semua best-best belaka. Walaupun aku baru follow beliau baru sebentar tadi, aku dah baca dah semua entri beliau. Bajet semua, setengah je, muehehe. Okay, jom tengok doodle kak Amna versi aku pulak. Doodle yang dipertaruhkan taklah sebegitu ohsem pun tapi cukuplah untuk mengorat mata hangpa. :p
Jeng jeng jeng
.
.
.
Bajet ala-ala Taichi. Hahaha
Pesanan Khidmat Masyarakat : Join tau jangan tak join !
p/s: sebenarnya aku tak faham dgn diri aku nih, doodle aku semua tak tetap, semedang aje berubah. Tak statik. 




Dah baca kan? Komen sikit ;)

12 Gomel:

cci said...

comey sangat...


hahaha.. sama la kita.. ngeee...bila nak tetapkan pendirian tuk 1 rupa entahlah.. :P

Nanie said...

@cci trima kasihh, doodle kak cci pun comei, betul tu betul, susah betul, taktau lah bila nak statik. hahaa

fiqah hamed said...

Comelnya..good luck yer..^^

fiqah hamed said...

Comelnya..^^

Nanie said...

@fiqah hamed trimas fiqah . muehehe :D

Nur Zakiah Akma said...

cun nye doodle ^^

deno said...

comel2... goodluck ye dik! :)

aien hermionie said...

comel.. cam mana nak buat comel cam nie ek.. huhu.. jeles..

Busyra Bt Takiyudin said...

comel!

deno said...

comel2!!!! sis dtg dari segmen yg sama :)

http://www.dayangdeno.blogspot.com/2013/04/gadis-misteri-3-tahun.html

munirah :) said...

walaweyyy .. lawa seyhhh

Gadis Misteri said...

Slm.. tolong beri semula nama dan alamat ke emel amna_sya@yahoo.com. Atas sbb2 tertentu, email yg dulu da hilang. minta maaf :)