Banyaknyaa Halangan

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ dan Selamat Sejahtera
Lama kan aku tak update post, asyik update pasal Giveaway je kan. Sebenarnya, aku kehabisan idea. Ok cukup. Aku nak luahkan perasaan sebenarnya, bukan pasal apa pasal Adobe Illustrator. Arghh, banyak betul halangannya. Komputer aku guna windows xp, jadi agak susah laa nak download Ai. Satu ja pun bukan banyak pun, okay tambah lagi satu, tiap kali aku nak download ja mesti line wi-fi buat hal, time tu laa dia nak sekejap elok sekejap mcm harlem shake. okay dua cukup, plural kan? hm, sesapa ada tak link download Ai untuk windows xp? Mohon bagitau. Sekian.



Dah baca kan? Komen sikit ;)

6 Gomel:

Kak iman said...

sabo je la ek...

Busyra Takiyudin said...

alaaa.. jngan la sdih.. akak tak da la link AI..

Shakira Pathi said...

Download pakai wifi memang lambat :)

Nanie said...

@Budak Kampung hm , sabo je lah .

Nanie said...

@Busyra Bt Takiyudin takpa lah akak, nak sedih jugak . muahaha

Nanie said...

@Shakira Pathi yeka ? taktau pulak , patut laa selalu slow ja . :)