Art Trade with Munirah

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ dan Selamat Sejahtera
Yeaaayyy, inilah art trade yang pertama. kihkihkih , sebelum ni tak tau pun apa kebendanya tu art trade. malas nak cerita panjang-panjang.
Doodle yg munirah buat terlampau lah comel sangat-sangat. And I like it sooooooo much !, thanks Munirah.Lagisatu, Nani mintak maaaf sangaaaaaat, sebab lambat balas doodle.

from Munirah :)

Here is from me. Hope you like it. 

I'm sooo sorry Munirah, hanya setakat ni ja yang Nani mampu buat. Harap Munirah suka.

Kbai, Assalamua'alaikum. 


Dah baca kan? Komen sikit ;)

7 Gomel:

munirah :) said...

comel ! :D
maceh ~~

MarliaMarble said...

alahai..dua2 comel..^_^

Nanie said...

@munirah :) sama-sama, terima kasih jugak munirah ,sebab art-trade ng nani . hihi

Nanie said...

@MarliaMarble terima kasih kak marlia . :)

cik kumbang said...

comel :)

Cikgu Ma said...

dua2 comel...tp yg bawah tu kenapa tunggu tengah jalan..kena langgor kang...hihih

Nanie said...

@Cikgu Ma terima kasih akak , hahah , saja tunggu tgh jalan tapi jalan tu keta takdak . hahaha