Art Trade with Kira Jiman

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ dan Selamat Sejahtera
Hollaa uols, aku join art-trade lagi, hari tu dgn Mun hari ni dgn Kira pulak, seorang budak kecik yg comeii dan pandai lukis doodle lagi tuu. Zaman sekarang ni, yang lagi muda daripada kita lagi pun dah pandai macam2. Malas nak ulas macam2. Jom cekidout. Ohh sebelum tu, terima kasih eh, adik sbb ucap tahniah. ;)
Ini daripada adik kita. Comei kan doodle dia. Kira Jiman
Bawah ni pulak dari aku, tak berapa nak cun sangat. Mouse hilang. agagaga.
tak pandai nak lukis kucing, hehehe.

Selesai sudah sesi art-trade mengart-trade. Sapa2 yg sudi nak art-trade boleh lah tinggalkan komen. :)


Dah baca kan? Komen sikit ;)

2 Gomel:

kira akira said...

wah comelnyer thanks kak

Nanie said...

@kira akira hehe , you're welcome , thanks jugak ye . :)